2019. április 18., csütörtök


Sziasztok!


Az utazás nagy izgalmakkal telt , mert mèg nem utaztam repülőn, ezèrt már nagyon izgatott voltam milyen is lesz az első repülő utam. De nagyon izgalmas volt.Amikor megèrkeztünk a lányok már nagy szerettel fogadtak minket ,egyből megszerettük őket. A legelső munkanap előtt nagyon izgultam mert nem tudtam mire számítsak , de megnyugtattak hogy nem kell izgulnom.Ès igazuk volt mert nagyon kedvesek voltak velünk az ott dolgozók.
A környezet, a táj nagyon szèp, nyugodt hely . Egyáltalán nincs honvágyam.
Már több mint 2 hete , hogy itt vagyunk Olaszországba. Már egyre jobban kezdünk belerázódni a napi rutinba.Az itt dolgozok nagyon kedvesek ès segítőkèszek , ha valamit nem tudok segítenek ès megmutatják.Sokkal több dolgot csinálhatunk mint azt otthon megszoktuk.Szóval eddig csak jó èlmènyeink vannak ès nem bántuk meg hogy jelentkeztünk:)
A hètvègèn hatalmas èlmènnyel gazdagottunk hiszen eljutottunk Rómába. Már reggel nagyon boldogan keltünk fel ès vártunk azt a 2 napot amit majd ott töltünk. Èletünk egyik legjobb èlmènye volt. Ettünk Pizzát is ami nagyon finom volt ès az ètterembe össze ismerkedtünk egy kedves fiúval aki elvezetett minket a főbb nevezetessègekhez.Nagyon jól èreztünk magunkat , egy örök èlmèny.Sajnos nagyon hamar vèget is ez a 2 nap ès szomorúan hagytuk el Rómát.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.