2019. március 7., csütörtök

Ciao!!! Te ott, igen te, aki ezt a bejegyzést olvasod ;) Én Január 18-án érkeztem ide, Greve In chiantiba, erre a csodálatos helyre, ahol jelenleg az ápolói gyakorlatomat töltöm. Teljesen más minden, mint otthon. Több, minőségibb eszközökkel van felszerelve ez az idősekotthona, mint bármelyik Magyarországon látott kórház. Az emberek kedvesek, őszinték. A legnagyobb empatikusságal rendelkeznek, ebben teljesen biztos vagyok. Sokkal több dolgot tanultunk eddig itt, mert hagynak is minket kibontakozni, mint otthon. Gyorsabban megy a gyógyszerelés, megtörtént életem első nasogastricus szondjánák felvezetése, férfi beteg katéterezésénél való asszisztálás. Nagyon várom mit tartogat még ez a pár hét, hiszen én itt vagyok Május 3.-ig. Ha tetszett a bejegyzésem, gyere és nézz vissza többször, milyen új beszámolókkal jövünk majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.