2019. március 8., péntek

Ciao Tutti.
Mikor Január 18-án elindultam 5 hetes szakmai gyakorlatomra Grevebe vegyes érzelmek kavarogtak bennem. Féltem a nyelvi nehézségektől, de izgatottan ültem fel a repülőre, várva hogy kipróbálhassam magam egy új környezetben, más kultúrában. Az 5 hét alatt míg a gyakorlatomat töltöttem az idősek otthonában sok új dolgot ismertem meg, sok új dolgot tanultam, kipróbálhattam magam olyan dolgokban is amelyeket Magyarországi gyakorlatom során még nem sikerült. Ez nem történhetett volna meg az ott dolgozó ápolók nélkül, hisz nagyon sok segítséget és biztatást kaptam ami segített az önbizalmam fejlődésében is. 

Az kint létem alatt sikerült egy picit belelátnunk a Toscan kultúrába is. Az ott élő emberek mind nagyon kedvesek, mindenhol (kávézó, bolt stb) kedves mosollyal fogadtak minket. Kinti élményeim közé tartozik az a pár kirándulás melyet egy csodás csapattal élhettem át, hisz olyanok lettünk mint egy kis család. Jártunk Velencei karneválon, Firenzében és Montefioralleban is. Nagyon szép volt mindegyik hely, a karneváli élet nagyon vidám, élménydús volt. Lehetőségünk volt a tengeren hajózni amely egy nagy és új élmény volt számomra. Az ottani gasztronómia nagyon jó, a cappucino íze össze sem hasonlítható a magyar cappucinoval. A pizza hazájában természetesen nem hagyhattuk ki a kóstolást sem. Sőt több félét is kipróbáltunk, nagyon ízletes pizzát készítenek. Úgy vettem észre hogy az olaszok nem csak az ízvilág tökéletességére törekednek de a látvány is fontos elem az elkészítésnél. Csodás süteményeket láttunk és kóstolhattunk, szerintem ez már egy külön művészet. :) Abban a szuper élményben volt részem, hogy kint ünnepelhettem a születésnapomat Olaszországban. Szerintem ez a szülinap örök emlék marad az életemben. 
Nagyon sok élmény és gondolat van bennem, amit még meg szeretnék osztani, ezért kedves blog olvasó remélem a következő gondolatokat is követni fogod.
Buonanotte. :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.