2019. március 7., csütörtök

Sziasztok! Január 18-án érkeztem ki kis csapatommal eme csodálatos helyre melynek neve Greve In Chianti. Első hetünk olasz tanfolyammal telt melyen élvezettel vettünk részt. A hét végére bemutatták nekünk az Idősek otthonát és az olasz kollégákat akik számunkra nagyon szimpatikusak. Az olasz kollégáink nagyon segitőkészek és életem első férfi katéterezését megcsinálhattam és a tutorom türelmesen segített nekem. Sokkal több dolgot engednek nekünk csinálni mint otthon . Az első heten en délutánoks voltan és egyedül kellett lennem , féltem attol , hogy a nyelvet nem fogom megérteni de türelmesen kézzel lábbal elmagyarázták nekünk Anit éppen csinálnom kellet. Az első csapattal megvolt az első nagy kalandunk,  Velencei karneválon vettünk részt ami csodálatos volt és izgalmas számunkra. Másnap elmentünk Buránóba ami olyan volt mint egy kis Velence gyönörű telis tele színes házakkal.
Az  új csapattal amikor megérkeztek másnap bemutattuk nekik az Idősek otthonát és a Montafioralet a lányok nagyon élvezték a kirándulást. Mindenkinek csak ajánlani tudom a külföldi gyakorlatot és tapasztalat szerzést.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.