2019. március 5., kedd

Greve in Chianti

Ciao. :)

Én január-februárban vehettem részt ezen a csodás külföldi gyakorlaton, amely egy életre élmény marad számomra mind szakmai, mind kulturális élmények terén. Őszintén nagyon féltem mikor a kiutazás közeledett, de mikor odaértünk Greve in Chiantiba minden gondom, félelmem elszállt. Először is egy nagyszerű 6 lányból álló csapat tagja lehettem ami nagyon gyorsan családi hangulatot varázsolt, az emberek ott a városban de főként a gyakorlaton átélt első nap nyugtatott meg teljesen hogy jó lesz minden. Kedves volt mindenki, segítőkész és főként megértő, hisz ha nem ment elsőre pár olasz szó szívesen segítettek. Az ottani eszközökben is újdonságokat észleltem, amelyeket hasznosnak találtam. A legmeglepőbb számomra az volt, hogy itt sokkal több idő jut arra hogy beszélgessenek a beteggel, pszichésen is támogassák. Ez egy nagyon jó, hasznos dolog, hisz egy beteg személynek fontos az odafigyelés, a lelki támasz. Sok mindent tanulhattam a kinti gyakorlat során, ami nem jöhetett volna létre a projekt és a lehetőség nélkül. Mindezek mellett megtekintettünk pár nevezetességet is Greve környékén, nagyon vidáman és szuperül telt ez az 5 hét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.